-

piątek, 1 lutego 2013

Alior Sync ma gdzieś...

swoje regulaminy i klienta.

Pomimo iż Alior Sync jest moim głównym kontem do zakupów przez internet (dzięki cashbackowi 5%) to na chwilę obecną nigdy bym go nie wybrał jako swojego głównego banku (tym obecnie jest mBank/Alior). Pomimo iż jest ciekawy sam pomysł oraz kilka funkcji , nie ma opłat to jednak obsługa klienta w tym banku leży i chyba sami nie wiedzą co robią. A dodatkowo bank nie przestrzega własnych regulaminów.

Sprawa pierwsza dotyczy lokaty rekomendacyjnej. Ja lokatę założyłem, osoba polecana lokatę założyła, na co dostałem potwierdzenie, a oprocentowanie nie zostało podniesione. W związku  tym 16 grudnia złożyłem reklamację poprzez system transakcyjny banku, jak powiedziano mi po rozmowie z telefonicznym bankierem. Sprawa niby prosta, ale spełniłem warunki i na skutek błędu w systemie nie zostało mi podwyższone oprocentowanie, albo nie spełniłem warunków i wszystko jest okej w związku z czym jakąś odpowiedź powinien dostać w miarę szybko. Moje nie doczekanie:)

Dzisiaj mija 47 dzień po złożeniu reklamacji a odpowiedzi jak nie miałem tak nie mam. W międzyczasie wysłałem wiadomość z pytaniem o status reklamacji. Dostałem ogólnikową odpowiedź z przytoczonym fragmentem regulaminu.
Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych terminie rozpatrywania reklamacji.
I tutaj bank wzorcowo łamie swój regulamin. Jakkolwiek bym nie liczył dzisiaj mija 32 dzień roboczy od dnia złożenia reklamacji a ja ani nie dostałem odpowiedzi na reklamację ani nie zostałem poinformowany o przedłużającym się czasie oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. To się nazywa wzorcowa obsługa klienta i przestrzeganie regulaminów.

Druga sprawa dotyczy chargebacku za transakcje na Allegro (towar kupiony, opłacony i niedostarczony, sprzedawca nie odpowiada na maile). Wcześniej korzystałem z tej procedury w Aliorze i tam to poszło w miarę sprawnie - reklamacja złożona dnia 25.03.2011, formularz wypełniłem i odesłałem pocztą, a zwrot reklamowanej kwoty miałem już na koncie 15.04.2011, czyli trochę ponad dwa tygodnie później.

A jak to wygląda u Synca?
Reklamacja została złożona 21.11.2012, tego samego dnia dostałem też formularz do wypełnienia. Formularz wypełniłem, dokumenty sprawy dołączyłem i odesłałem mailem (zgodnie z instrukcją do banku). Jako że w banku mają niezły burdel, kolejnego dnia dostałem maila, że formularz który mi wysłali nie jest aktualny i przysyłają mi
nowy bardziej przejrzysty i łatwiejszy do uzupełnienia formularz reklamacji.
 Skoro formularz jest tylko prostszy to ja się pytam czy muszę go ponownie wypełniać skoro odesłałem im już ten stary. Aby klientowi nie było za łatwo, stary mają w dupie i do reklamacji potrzebny będzie nowy. Koniec końców nowy formularz wysłałem im 7.12.2012.
I? I nic do tego czasu cisza, żadnej wiadomości z banku czy zwrócenia środków za zakupy. Aczkolwiek tutaj mają jeszcze  19 dni roboczych na poinformowanie mnie, że reklamacja się przedłuża.

Po prostu obsługa klienta w Syncu leży i kwiczy. Z Aliorem wcześniej nie miałem problemów, ale może tam też zeszli na psy?

P.S. Zachęcam do głosowania ma mój blog w Plebiscycie "Blog o oszczędzaniu 2012" (żadnych smsów wysyłać nie trzeba:)

0 komentarzy:

Zapraszam do komentowania i dyskusji.

Nie akceptuję wulgaryzmów i komentarzy niedotyczących wpisu, a także z rażącymi błędami ortograficznymi. Takie komentarze i typowy spam z podpisem typu: "Kredyt dla każdego" będą usuwane. Reklamy można kupić przez AdWords lub AdTaily.

Masz jakieś pytanie/sugestię niezwiązaną z postem? Napisz na adres mailowy.

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tagi

10% dla ciebie AdTaily akcje akcjonariusz Alior Bank Alior Sync analiza fundamentalna analiza techniczna animacja Anti Arctic Bank bankowość internetowa bezpieczeństwo BGŻ BGŻOptima BlueCash BNP bogactwo Bogdanka BOSSA BOŚ Bank BPH budżet domowy BZ WBK cashback Catalyst Centrozap certyfikaty srukturyzowane cesja chargeback ciekawostki cinkciarz CitiBank cykle czy warto mieć konto w Alior Banku czy warto mieć konto w Aliorze dług dolar doradcy finansowi DWS dywidenda dziadowanie dzień wolności podatkowej e-sąd ebook EFH ekonomia Elixir eMakler emerytura Energa equity magazine ETF euro Eurobank Facebook finansowo FM Bank Forex frank fundusz awaryjny fundusz bezpieczeństwa fundusz indeksowy fundusze inwestycyjne funt Gant gazety gdzie założyć lokatę Getin Bank Getin Online Giełda Google Adsense gotówka gpw gra giełdowa Grecja grosz historia Polski hobby humor HYIP Idea Bank IKE InClick.pl inflacja instrukcja Inteligo internetowy kantor internetowykantor.pl inwestowanie IPO IPOPEMA JSW Kamil Cebulski kapitalizacja kapitalizacja codzienna karta debetowa karta internetowa karta kredytowa karta kredytowa Silver kary kokos.pl komornik konkurs konta oszczędnościowe konto konto bankowe Konto Optymalne konto walutowe kontrakty terminowe KRD kredyt kredyt odnawialny kredyt studencki kryzys Krzętle książka księgowość kurs Lehman Brothers linia kredytowa lokata rewolwer lokaty loterie mBank mbank na windows mbank windows phone 8 Metafinanse monetto monety monety 2 zł Mostostal Płock motywacja mSaver mTransfer Multibank nakaz zapłaty NBP NeoBank Newag Nobel NOL Nordic Gold nowa aplikacja mbank numizmatyka NY obciążenie zwrotne obligacje korporacyjne obligacje skarbowe odsetki OFE Open Finance Open Online opłaty oprocentowanie optymalizacja oszczędzanie oszustwa overdraft Parkiet Challenge pasywny dochód peak oil pełnomocnictwo PGE PIT PLN płacenie płacenie rachunków Poczta Polska podatek podatek bankowy podatek belki podatki podcasty podsumowanie podsumowanie miesiąca Polbank polisolokaty polityka Polska pomoc porady porównanie postępowanie upominawcze pozew pożyczka pożyczki społecznościowe problemy produkt inwestycyjny prognozy promocje prowizje prywatyzacja przegląd kont bankowych Przegląd rachunków maklerskich przelewy przeliczanie przemyślenia psychologia pusty sms PZU rachunek maklerski ranking ranking kont oszczędnościowych ranking lokat raporty okresowe rating raty recenzja reklama rekomendacje ropa ryzyko rząd samochód Santander sąd SEPA SFI Sidoma SII skład portfela SKOK smava social lending spekulacja spółki dywidendowe srebro stalprodukt statystyka stopy procentowe strata strategia inwestycyjna styl życia SWIFT system transakcyjny świat TFI TMS Brokers Toyota Bank Turcja ubezpieczenia VAT wakacje Wall St. walne zgromadzenie walutomat.pl waluty WBK wezwanie WIG windykacja wolność finansowa wpis gościnny wykres wymiana walut wzrost gospodarczy zabawa Zakra zakupy zarabianie zaradni.pl zarządzanie czasem zasady złoto zniżki związki zawodowe zysk