-

czwartek, 13 stycznia 2011

Kolejna wygrana!

Pamiętacie jak wygrałem 200 złotych w konkursie serwisu kokos.pl?

Miło mi was poinformować że dostałem kolejną nagrodę, którą wygrałem w innym konkursie. I to wszystko dzięki wam, drodzy czytelnicy!

Ale zacznijmy od początku.


W listopadzie zeszłego roku opisałem akcję Serwisu Ochrony Konsumenta KRD. Ogólnie chodziło o to że mogłeś bezpłatnie sprawdzić czy ktoś nie podał Cię jako dłużnika, oraz kto się o Ciebie pytał. Razem z akcją był konkurs w którym zdobywało się punkty za polecanie Serwisu Ochrony Konsumenta. Do wygrania były różne nagrody rzeczowe: świnka skarbonka, latarka czołówka itd. Dodatkowo do wygrania były 3 nagrody główne w postaci karty prepaid z doładowaniem 1000 złotych.

Wieść o akcji puściłem na blogu i całkowicie o niej zapomniałem. Na początku grudnia dostałem informację że uzbierałem 19 punktów, sprawdziłem że za to jest czołówka i ogólnie dużej wagi do tego nie przywiązywałem, bo myślałem, że skoro ja zdobyłem 19 punktów to inni pewnie mają jeszcze więcej.

Potem w poniedziałek (chyba)przed wigilią dostaje telefon od Pani Joanny (serdecznie pozdrawiam!) z Serwisu Ochrony Konsumenta, że bardzo im miło pogratulować, że zdobyłem tyle a tyle punktów i że byłem jedną z osób, która tych punktów zdobyła najwięcej, ale aby dostać nagrodę główną należało mieć minimum 20 punktów a ja miałem 19. Jednakże zarząd podjął decyzję o wydłużeniu dla mnie czasu zdobywania punktów o tydzień w celu spełnienia warunków zawartych w regulaminie. Więc szybka mobilizacja rodziny i dodatkowy punkt udało się zdobyć.

Potem była tam jeszcze wymiana kilku maili i pomoc z wybraniem odpowiedniego typu karty (ich spece od marketingu się wiedzą nie popisali:)

I właśnie dotarła do mnie karta przedpłacona razem z nagrodą rzeczową plus długopisem i kalendarzem na biurko.

Kartę możecie podziwiać poniżej (pełny numer karty zamazałem ze względów bezpieczeństwa, natomiast numer rachunku karty zostawiłem, gdyby ktoś chciałby mi wysłać jakieś pieniądze:)

Oczywiście cała kwota trafia do portfela blogowego, aczkolwiek nadal nie wykombinowałem sposobu jak najtaniej te pieniądze wypłacić (może jakieś pomysły?).


Jeszcze raz dziękuje wszystkim czytelnikom, gdyż to dzięki wam udało mi się wygrać te 1000 złotych. Podziękowania należą się również Serwisowi Ochrony Konsumenta KRD i Pani Joannie za ich liberalne podejście do regulaminu i pomoc w uzyskaniu nagrody.

A wszystkim którzy jeszcze nie sprawdzili siebie w KRD polecam to zrobić, jak i zachęcam do przeczytania postów o KRD które ukazały się na blogu:
Czy nie jesteś dłużnikiem?
Sprawdź czy nie jesteś dłużnikiem.

10 komentarzy:

qrczakos pisze...

gratulacje! takie wygrane na które się nie nastawiamy zaskakują i cieszą niesamowicie! :)

Richmond pisze...

Gratuluje. Znaczy, ze artykul byl dobry. :-)

matipl pisze...

Świetnie, gratuluję...
Ja opłaciłbym jakieś konto PayPala ;)

pamietniksknery pisze...

No cóż, tylko pogratulować!!!

straszny pisze...

Gratulacje, po części czuję się jakbym sam wygrał i do tego wiem, że nikt o mnie nie pytał, same korzyści :)

Marek pisze...

@matipl
byl kiedys baner ale spowalnial ladowanie sie i tak nie najszybszej strony, wiec zninal.

@pozostali
dzieki wielkie, po czesci to wasza zasluga

Emczak pisze...

Jeden z tańszych sposobów to chyba wyciągnięcie kasy "przez allegro"...

Marek pisze...

@Emczak
najtaniej to byłoby wypłacić kasę z bankomatu bo przy sprzedaniu sobie przedmiotu jesteś w plecy 38,13 zł na prowizji od sprzedaży (plus opłata za wystawienie).

A tak w ogóle najlepiej to by było wydać te pieniądze a środki które normalnie przeznaczylibyśmy na zakupy wrzucić do portfela (ale to wymaga dyscypliny)

Anonimowy pisze...

Można wydać w markecie na zakupach tygodniowych, na stacji benzynowej, tam gdzie się da płacić taką karta:) a gotówkę przeznaczoną na ten cel odłożyć do portfela.

Marek pisze...

@Anonimowy
dzięki wielkie za radę (podobnie pisałem w komentarzu powyżej). Ja mam jednakże ten problem że jestem w Finlandii i ta karta za bardzo mi tutaj się nie przydałaby. Nie dość że zakupy w Euro po kursie bankowym (który wiadomo jaki jest) to jeszcze 3% ekstra prowizji za przewalutowanie.
Ale w końcu dałem kartę siostrze, a ona przelała mi równowartość w PLN (oczywiście dałem jej rabat:)

Zapraszam do komentowania i dyskusji.

Nie akceptuję wulgaryzmów i komentarzy niedotyczących wpisu, a także z rażącymi błędami ortograficznymi. Takie komentarze i typowy spam z podpisem typu: "Kredyt dla każdego" będą usuwane. Reklamy można kupić przez AdWords lub AdTaily.

Masz jakieś pytanie/sugestię niezwiązaną z postem? Napisz na adres mailowy.

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tagi

10% dla ciebie AdTaily akcje akcjonariusz Alior Bank Alior Sync analiza fundamentalna analiza techniczna animacja Anti Arctic Bank bankowość internetowa bezpieczeństwo BGŻ BGŻOptima BlueCash BNP bogactwo Bogdanka BOSSA BOŚ Bank BPH budżet domowy BZ WBK cashback Catalyst Centrozap certyfikaty srukturyzowane cesja chargeback ciekawostki cinkciarz CitiBank cykle czy warto mieć konto w Alior Banku czy warto mieć konto w Aliorze dług dolar doradcy finansowi DWS dywidenda dziadowanie dzień wolności podatkowej e-sąd ebook EFH ekonomia Elixir eMakler emerytura Energa equity magazine ETF euro Eurobank Facebook finansowo FM Bank Forex frank fundusz awaryjny fundusz bezpieczeństwa fundusz indeksowy fundusze inwestycyjne funt Gant gazety gdzie założyć lokatę Getin Bank Getin Online Giełda Google Adsense gotówka gpw gra giełdowa Grecja grosz historia Polski hobby humor HYIP Idea Bank IKE InClick.pl inflacja instrukcja Inteligo internetowy kantor internetowykantor.pl inwestowanie IPO IPOPEMA JSW Kamil Cebulski kapitalizacja kapitalizacja codzienna karta debetowa karta internetowa karta kredytowa karta kredytowa Silver kary kokos.pl komornik konkurs konta oszczędnościowe konto konto bankowe Konto Optymalne konto walutowe kontrakty terminowe KRD kredyt kredyt odnawialny kredyt studencki kryzys Krzętle książka księgowość kurs Lehman Brothers linia kredytowa lokata rewolwer lokaty loterie mBank mbank na windows mbank windows phone 8 Metafinanse monetto monety monety 2 zł Mostostal Płock motywacja mSaver mTransfer Multibank nakaz zapłaty NBP NeoBank Newag Nobel NOL Nordic Gold nowa aplikacja mbank numizmatyka NY obciążenie zwrotne obligacje korporacyjne obligacje skarbowe odsetki OFE Open Finance Open Online opłaty oprocentowanie optymalizacja oszczędzanie oszustwa overdraft Parkiet Challenge pasywny dochód peak oil pełnomocnictwo PGE PIT PLN płacenie płacenie rachunków Poczta Polska podatek podatek bankowy podatek belki podatki podcasty podsumowanie podsumowanie miesiąca Polbank polisolokaty polityka Polska pomoc porady porównanie postępowanie upominawcze pozew pożyczka pożyczki społecznościowe problemy produkt inwestycyjny prognozy promocje prowizje prywatyzacja przegląd kont bankowych Przegląd rachunków maklerskich przelewy przeliczanie przemyślenia psychologia pusty sms PZU rachunek maklerski ranking ranking kont oszczędnościowych ranking lokat raporty okresowe rating raty recenzja reklama rekomendacje ropa ryzyko rząd samochód Santander sąd SEPA SFI Sidoma SII skład portfela SKOK smava social lending spekulacja spółki dywidendowe srebro stalprodukt statystyka stopy procentowe strata strategia inwestycyjna styl życia SWIFT system transakcyjny świat TFI TMS Brokers Toyota Bank Turcja ubezpieczenia VAT wakacje Wall St. walne zgromadzenie walutomat.pl waluty WBK wezwanie WIG windykacja wolność finansowa wpis gościnny wykres wymiana walut wzrost gospodarczy zabawa Zakra zakupy zarabianie zaradni.pl zarządzanie czasem zasady złoto zniżki związki zawodowe zysk